You have to hear it!
Hyundai Ioniq 5 N: Perfect combustion simulation?
Electric cars are quiet, emotionless and sensible? Yes, often. The Hyundai Ioniq 5 N is completely different - it's pretty much the opposite. It sounds like a combustion engine, it drives like a combustion engine and it even has an eight-speed dual-clutch gearbox, so at least it acts like one. Does that work? Is it cool? Or embarrassing? "Krone" motoring editor stepped on the electric gas - his impressions here in the video. At full volume!
Even at first glance, purely from the looks of it, it's clear that the Hyundai Ioniq 5 N is not a quiet performer. We are familiar with the matt baby blue from Hyundai's sporty combustion engines (none of which are anywhere near as strong), Porsche also has a similar color in its sporty company history, plus red accents, powerful spoilers, a fat diffuser and forged alloys with rubber rollers. Because of all the power at the front and rear, the N is eight centimeters longer. 4.72 meters.
Kommentare
Liebe Leserin, lieber Leser,
die Kommentarfunktion steht Ihnen ab 6 Uhr wieder wie gewohnt zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen
das krone.at-Team
User-Beiträge geben nicht notwendigerweise die Meinung des Betreibers/der Redaktion bzw. von Krone Multimedia (KMM) wieder. In diesem Sinne distanziert sich die Redaktion/der Betreiber von den Inhalten in diesem Diskussionsforum. KMM behält sich insbesondere vor, gegen geltendes Recht verstoßende, den guten Sitten oder der Netiquette widersprechende bzw. dem Ansehen von KMM zuwiderlaufende Beiträge zu löschen, diesbezüglichen Schadenersatz gegenüber dem betreffenden User geltend zu machen, die Nutzer-Daten zu Zwecken der Rechtsverfolgung zu verwenden und strafrechtlich relevante Beiträge zur Anzeige zu bringen (siehe auch AGB). Hier können Sie das Community-Team via unserer Melde- und Abhilfestelle kontaktieren.